50 års jubileet utsettes

Publisert: 13. aug. 2020 av Anders Bergane

Nome Flyklubb har besluttet at 50 års jubileet som skulle funnet sted på Lunde Flyplass lørdag 29. august, utsettes på ubestemt tid. På grunn av omstendighetene rundt Korona/COVID-19 har arrangementskomiteen kommet frem til at det nå ikke er forenelig å arrangere en så stor tilstelning med den økende smitten som skjer i landet for tiden.

For de av dere som er påmeldt til jubileet, som ville ha en tur i seilfly, vil dette fortsatt kunne gjennomføres. Ta kontakt med Frode Sveinungsen på flyfrode@hotmail.com eller på telefon 452 89 936 for avtale.

Klubben setter forøvrig opp ordinær klubbflyging denne helgen, iht gjeldene smittevernsregler. All annen aktivitet knyttet til jubileumsfesten avlyses.

Nome Flyklubb vil prøve å arrangere jubileet ved en senere anledning, trolig et forsinket 50-års jubileum i 2021.