Påskeleir 18-27 mars - Elverum

Publisert: 19. jan. 2016 av Frode Sveinungsen

Vi lodder stemningen vedrørende å dra på påskeleir, som er en god gammel tradisjon i Nome Flyklubb, og som blir en kickstart på sesongen. Årets destinasjon blir Elverum—Starmoen, som har alle faciliteter og som alltid har slepemuligheter.

Dessuten kan man overnatte grusomt billig
i helt greie overnattingsfaciliteter. Det er også stor sannsynlighet for at vi flyr sammen med andre flyklubber, så det vil være liv og røre hele perioden.

På kveldene finner vi på noe sosialt enten på senteret, eller nede i Elverum. Ikke minst får vi mulighet til å fly av oss litt rust og om vi er veldig heldige, smake på termikk eller bølger. En ypperlig mulighet til å ta en PFT, og generelt kose seg og jobbe inn rutinene. Maulen kan også brukes til både slep av NFK’s seilfly, eller til skiflyging, så vi ønsker å ha med så mange som mulig for seilflyging på DG-500 og motorflyging på Maule’n.

Det er ikke alle som har fri like lenge i påska, derfor håper vi du gir tilbakemelding på hvilken periode DU ønsker å være med. Du kan selvsagt ta med familie og venner også. Det er også kort vei til alpinanlegg Rena og Trysil eller flotte skiløyper fra Starmoen (ved golfbanen) på dagtid.
Lysløyper finner man need i Elverum sentrum området.

La oss gjøre 2016 til et bra sosialt seilfly år – bli med på påskeleir!
                                                                                            Totalt               Totalt
Priser overnatting(2015 priser, kan bli små endrigner):
18-27mars        23-27mars
Pr seng pr natt i dobbeltrom: 200kr                                     1800kr              800kr
Pr seng pr natt i enkeltrom: 250kr                                        2250kr           1000kr
Pr seng i 4-manns hytte: 200kr                                            1300kr           1100kr
Brukeravgift pr pilot flyplass: 500kr
Slepepris: ca 55kr/100m

Setter pris på hurtig tilbakemelding, slik at vi kan sikre oss nok overnattingsplasser.
Send din påmelding til:

Frode Sveinungsen