Riktig God Jul og et Godt Nyttår!

Publisert: 22. des. 2014 av Anders Bergane

Nome Flyklubb ønsker alle sine medlemmer og seilflyvenner en riktig god jul og et godt nyttår. Det ble færre starter fra Lunde i år enn på flere år. Likevel var antall dager vi fløy på minst like bra som tidligere år. Det skal ikke stå på oss og tilgjengeligheten med andre ord! Vi sees på nyåret.

"Vinter"-vedlikeholdet på både seilfly og motorfly har allerede startet.

LS4 skal til Litauen i løpet av vinteren for 3000-timer og ny lakk. DG500 jobbes med i disse dager og det vil bli kalt inn til dugnad så fort de tekniske arbeidene Egil holder på med er i mål. Sannsynligvis på nyåret. Etter dette står K8 og T31 for tur.

Årlig for Maulen tas andre uken i januar i Skien. Anders jobber for tiden med diverse tekniske forberedelser til årlig. Per idag er den ute av drift. Hvis ønskelig kan Maulen gjøres klar til flyging fra julehelgen av. Snøen har begynt å komme så smått. Gi beskjed!

Årsmøte blir som normalt i februar måned.

Takk alle sammen, for nok en flott sesong!