Sesongen snart på hell

8. og 9. september 2012
Publisert: 17. sep. 2012 av Anders Bergane

Men ikke helt enda.. Vi har fortsatt to hele helger igjen i september som vi har tro på god aktivitet. Første helgen i oktober reiser mange i klubben på Seilflykonferansen på Storefjell ved Klanten flyplass. Heng med der hvis flere ønsker å bli med. Etter denne helgen får vi vurdere hvor lenge vi holder på i Lunde.

Er været brukbart og det fortsatt er mildt, og folk vil fly, så kan det tenkes at DG'en står montert noen helger i oktober også. Helgen 13. og 14. eller 20. og 21. oktober prøver vi imidlertid å pakke ned alt av utstyr, LS4 osv slik at vi har minimalt av jobb å gjøre når vi stenger for godt for i år.

Det som er gledelig er at vi i år runder 300 slep! Det var en fin revansje etter sommeren ifjor.
Husk ønsker noen en prøvetur i seilfly så tilbyr vi det til 700,- hver helg så lenge sesongen varer. Ta kontakt her for spørsmål rundt det:  post@nomeflyklubb.no

For påmeldelse til seilflykonferansen se her: http://www.nak.no/seilfly/Seilflykonferansen/2012/2012.htm