To dager igjen - så braker det løs!

Publisert: 02. juni 2012 av Anders Bergane

Det er kun to dager til TV-innspillinga i Lunde starter. Mandag 4. juni står Jenny Skavlan og produksjonsteamet hennes klare til å filme en uke med herlig actionspekket seilflyging. Målet er å bli ferdig innen uken. Kom gjerne innom Lunde på mandag, da skal alt livet på flyplassen filmes.

Mandag 4. juni fra ca kl. 10:00 og utover hele dagen trenger vi folk til å lage liv under de nevnte TV-innspillingene som skal foregå hele neste uke (se forrige artikkel). Vi håper at medlemmer kan ta en tur nedom for å skape litt liv. TV-selskapet ønsker nemlig å filme ferdig alt av action og dagligliv på flyplassen denne mandagen.

Gi gjerne en tilbakemelding om du kan delta  på flyplassen denne dagen. Vi ønsker også at andre klubber og privatflyeiere tar turen med sitt fly for å skape liv.

Velkommen til Lunde 4. juni og resten av uken!
Husk PPR for landing i Lunde, fås av Terje på 91317786 eller Anders på 92254746.