Ekstreme utfordringer over Lunde i Telemark!

Publisert: 28. mai 2012 av Frode Sveinungsen

Til høsten sendes TV Norge MAX sin nye storsatsing «Fritt Fall», hvor Jenny Skavlan og Daniel Franck møter ekstreme utfordringer og tester egne grenser i elementer de vanligvis ikke behersker. Husk PPR!

I hvert av de ti programmene som sendes, prøver de en ny ekstrem gren hvor en mentor utfordrer  Jenny og Daniel.

I siste episode av Fritt fall skal Jenny Skavlan lære seg å fly seilfly hos Nome Flyklubb i Telemark! Dette er selvsagt noe hele klubben gleder seg til, og opptakene starter allerede den 4. juni. Vi håper Jenny tar utfordringen, og at hun virkelig får hentet frem det beste i seg selv, og i seilflygingen.

Det er allerede blitt ordnet med slepeflygere hele den uken, og i tillegg stiller Norges Luftsportsforbund opp med en ASK-21 som medlemmer kan få benytte. Det er veldig ønskelig at alle som ønsker å fly, og som har muligheten, tar turen til Lunde den uka. Flyging for TV opptak vil selvsagt være prioritert til enhver tid, men det er store rom for sleping av andre seilfly også.

Mandag 4. juni fra ca kl. 10:00 og utover hele dagen trenger vi folk til å lage liv under de nevnte TV-innspillingene som skal foregå hele neste uke (se forrige artikkel). Vi håper at medlemmer kan ta en tur nedom for å skape litt liv. TV-selskapet ønsker nemlig å filme ferdig alt av action og dagligliv på flyplassen denne mandagen.

Gi gjerne en tilbakemelding om du kan delta  på flyplassen denne dagen. Vi ønsker også at andre klubber og privatflyeiere tar turen med sitt fly for å skape liv.

Velkommen til Lunde 4. juni og resten av uken!

Husk PPR for landing i Lunde, fås av Terje på 91317786 eller Anders på 92254746.