Hangardugnad helgen 8- 9. oktober

Publisert: 26. sep. 2011 av Anders Bergane

Lørdag og søndag 8- 9. oktober blir det dugnad i Lunde. Da setter vi opp hangaren igjen og dette er et krevende arbeid der vi trenger så mange som mulig til å hjelpe til. Vi trenger minst like mange som sist. Håper mange kan delta. Start blir kl 09:00 lørdag og har vi arbeid igjen til søndag så fortsetter vi kl 11:00 på søndagen.

Arbeidet går absolutt etter planen på flyplassen og skolen har kommet godt i gang med grunnarbeidet. Går alt som det skal så er vi oppe igjen med "nytt" reisverk og fundamenter på kun tre uker(!) Og det er kjempe bra. All ære til de medlemmene som står på der oppe om dagen! I tillegg kan vi nevne at hangaren blir flyttet 5 meter inn i skogen slik at det blir bedre plass foran og bedre utsikt over stripa fra blant annet klubbhuset.

Det er også endel igjen å rette opp av rør og slikt, så ta turen til Lunde en kveld hvis du har tid til overs. Ta kontakt med Jan Tore for spørsmål rundt dette.

Duken er straks i produksjon og vi aner enda ikke når den kan leveres men håper det ikke blir altfor lenge etter at reisverket er oppe. Det er en lettere jobb å montere duken, så om den ikke dukker opp før noen uker etter, så er ikke det den største krise.

Håper vi sees på Lunde 8. og 9. oktober!

PS! Vi ønsker også denne gangen å få inn på mail eller sms hvem som kan stille denne helgen. Dette for å planlegge den store jobben bedre.

E-post: anders@bergane.no eller Sms: 92 25 47 46