Condor Seilflysimulator - en flott vinteraktivitet.

Publisert: 13. okt. 2010 av Frode Sveinungsen

Det er ikke så veldig lenge igjen til flysesongen er over i Lunde, og da kan det være interessant for mange av oss å fly og konkurrere i den meget realistiske seilflysimulatoren Condor. Et par ildsjeler fra Os flyklubb har satt opp en egen server, og der vil det bli flyging hver tirsdag kl 21:00 fremover. Bli med!

Det er veldig få i vår klubb som har for vane å fly de store strekkturene. Årsakene er sikkert mange, men for dem som har dradd på en god tur vekk fra flyplassen, har som regel vært storfornøyd etterpå. En god trening i å fly strekk, er å fly seiflysimulatoren Condor. Den er meget realistisk til å simulere oppdrift, det være seg termikk eller hang flyging.

I Condor kan du prøve ut din egen taktikk, og konkurrere mot andre norske piloter. Dette er veldig artig, sosialt, og ikke minst utfordrende om du har som mål å vinne. Det oppfordres til å kjøpe seg Condor simulatoren, og bli med på kveldsflyging hver tirsdag kl 21:00.

Følg med på diskusjonen her: NLF forum

For å skaffe deg Condor, sjekk denne: www.condorsoaring.com