Sommerleiren står for tur

Grillen vil bli rødglødene i sommerleirukene.
Publisert: 30. juni 2010 av Anders Bergane

Årets sommerleir står for tur og til helgen så braker det hele løs. Vi er godt belagt med instruktør i de to ukene det varer (fra lørdag 5. juli til søndag 18. juli) og vi jobber også med at slepeflygerne kommer etter.

Vi oppfordrer alle til å sette seg opp på listene på kalenderen vår på høyre siden -->
slik at det blir lettere for oss å kordinere de forskjellige dagene. Er det mange dager med lite aktivitet så prøver vi heller å samle det hele sammen til enkeltdager slik at aktiviteten blir større når vi først skal fly.

<-- For folk som vil komme til Lunde å fly med eget fly eller fly fra andre klubber, se mer på informasjonen i menyen på siden vår.

Lørdag 10. juli blir det også en stor sommerfest med grilling. Mer info om dette kommer i løpet av få dager.

Så folkens, kom og fly! Allerede er to medlemmer på plass på Lunde flyplass.