Wings and Wheels, 25. - 27. juni i Lunde

Burn-out konkurranse
Publisert: 24. mai 2010 av Anders Bergane

Wings and Wheels er et Fly, Bil og MC treff som første gang ble arrangert sommeren 2000. Vi prøver med dette treffet å vise mangfoldet innen motorhobby. Vi har mange trofaste treffdeltagere som kommer for å treffe andre motorinteresserte.

Wings & Wheels arrangeres for ellevte gang 25. - 27. juni 2010 og er Norges største Fly, Bil og MC treff med flere tusen besøkende. Treffet holdes på Lunde flyplass, i hjertet av Telemark, vis a vis Telemarkskanalen i vakre naturomgivelser.

Lørdag den 26. juni planlegges det i år et meget underholdene flyshow med alt fra jetfly, veteranfly, motorfly, mikrofly og luftsport med blant annet seilfly, fallskjermhopping, Nordens største modellfly, paraglidere, hanggliding og varmluftsballong. Nytt av året er Fly In med egen flycamp, flyoppstilling og egen "crew" servering.

Publikum vil også kunne bivåne både utstillinger av veteranbiler, amcars og
motorsykler i tillegg til annen underholdning. I 2010 ønsker Wings & Wheels å demonstrere luftsportsaktiviteter. Vi ønsker å vise mangfoldet av luftsport og det vil bli utarbeidet et eget program for luftsportsaktivitetene.

Vedlagt finnes påmeldingsskjema for de som vil besøke Lunde med fly denne helgen. For mer info besøk Wings and Wheels sine hjemmesider her: www.wingsandwheels.no

Vi ønsker Dere velkommen til årets Wings & Wheels!

Wings and Wheels 2009