Vi har plass til flere elever!

Publisert: 23. mai 2010 av Frode Sveinungsen

Klubben prøver for tiden å få rekruttert noen nye elever ved stor plakatdugnad i Grenland og Nome. Vi ønsker å gjøre oss mer synlig, slik at sjansen for at noen oppdager oss blir større.
Kjenner du noen som vil fly?

Så langt i år har 2 nye elever begynt å fly via andre medlemmer i klubben. Dette har vist seg å være en god rekrutteringsform. Derfor oppfordrer vi alle våre medlemmer til å gå gjennom sin egen venneliste og se om de finner noen som kanskje kunne tenke seg en hobby som seilflyger, eller som bare ønsker å være en del av flymiljøet på bakken. Ta dem med på en flytur da vel! Det pleier å være både gøy og koselig.

Vi vil som sagt henge opp fler plakater på selektive plasser, og skilte litt bedre langs hovedveien ned til flyplassen. Vi vil også sette opp en informasjonstavle ved parkeringa som tar imot de besøkende som ellers bare pleier å snu når vi f.eks flyr fra den andre enden.

I nær fremtid vil vi holde et informasjonsmøte i klubbhuset, og alle som er interessert vil vi vise litt rundt på flyplassen. Da vil det også være mulighet for å få kjøpt seg en introtur.

Kjenner du noen som vil fly, eller er du en som ønsker å fly selv, kontakt oss på:
post(at)nomeflyklubb.no

Velkommen!