Wings and Wheels nærmer seg

JJ Airshow vil fly et fantastisk show med sin Sukhoi 29 KS.
Publisert: 07. mai 2009 av Anders Bergane

Årets program for Wings and Wheels nærmer seg ferdigspikret. For oss flygale i Nome Flyklubb så kommer det en riktig godbit fra våre naboer i Sverige. JJ Airshow stiller med sin Sukhoi 29.

Besøk JJ Airshow sin hjemmeside og se video av oppvisningen deres: www.jjairshow.com

Årets program er nærmest ferdig:
Fredag 26. juni til søndag 28. juni

Fredag:
dos Mosquitos spiller fredag fra en kjempe scenerigg bestående av en Freightliner lastebil med tilhørende scene.
dos Mosquitos er et av Norges beste party band. Det blir i tillegg Mc show på scenen med en Boss Hoss m/540cui, 600hk og en V8 Chopper, Jack Danielsbike, 350cui, 420hk.
Og lyden....Ja, den garanterer vi!!! Mer info.

Lørdag:
Frokost. Gratis for treffdeltagere.
Flyshow fra svenske JJ Airshow med Jan  Emilsson og Joakim Westh. For mer info se deres nettside. JJ Airshow.com
Oppvisning i Traktorpulling av Jæren Traktorpulling Klubb.
Oppvisning med luftballong.
Utstilling og bedømning av Bil/Mc med premiering.
Burnout konkurranse.
Feiring av 10-års jubileum.
Vestlandsfanden spiller på utescenen.
Vestlandsfanden har nå 25 års sammenhengende turnevirksomhet på "rockescenen". I Norge er dette en solid rekord. De regnes som den mest hardtarbeidene og mest turnerende gruppe i landet. Bandet fremstår i dag som tøffere, mer moderne og "rocka" enn noen gang.

Søndag:
Frokost. Gratis for treffdeltagere.

Programmet er ikke endelig, så endringer kan forekomme.

Se Årets Wings and Wheels plakat!

Nærmere info om aviklingen av treffet med hensyn til Nome Flyklubb medlemmer kommer etterhvert. Følg med på Nome Flyklubbs hjemmesider for info om dugnad og oppgaver som skal gjøres før og under treffet.