Åpen Flyplass søndag 11. oktober

Bilde fra en av våre tidligere Åpne Flyplass dager.
Publisert: 22. aug. 2015 av Anders Bergane

Nome Flyklubb inviterer til Åpen Flyplass på Lunde flyplass søndag 11. oktober fra kl. 12:00. Klubben åpner dørene for alle som vil ned å se hva vi holder på med i klubben vår. Vil du opp i lufta blir det mulighet for prøvetur i seilfly til spesialpris kun denne dagen (500,- per tur).

Det vil bli grilling av pølser samt brus for å slukke tørsten for alle besøkende.

Det er ingen forhåndspåmelding for seilflyturer. Skulle vi være så uheldige at været blir såpass dårlig at vi må avlyse, så informerer vi om dette på våre nettsider (www.nomeflyklubb.no) og på våre facebook sider.

For dere som vurderer å ta seilflygersertifikatet så kan denne dagen være en ypperlig mulighet til å få svar på eventuelle spørsmål.

• Gratis inngang for alle
  • Ta med hele familien og se hvordan vi har det!
  • Se og prøvesitt noen av våre fly
  • Pølser og brus
  • Prøv seilfly med instruktør (kr 500,- per person)

Veibeskrivelse:
Lunde flyplass ligger parallellt med Fv. 359 nordvest for Nomevann, ca. 2 km fra Lunde sentrum og ca. 8 km fra Ulefoss. Følg skilt ved avkjørsel til høyre fra fylkesveien som går mellom Ulefoss og Lunde, rett etter Nomevann (sett kjørende fra Ulefoss).

Trykk her for kart til flyplassen!

For spørsmål, kontakt oss på post@nomeflyklubb.no
Velkommen til oss for noen trivelige timer i klubben vår!

For besøkende som kommer med fly, vær snill og oppdater deg på info her: Lunde flyplass info og innhent PPR fra Anders Bergane på mobil/sms 92254746 eller e-post anders@bergane.no. Gratis landingsavgift denne dagen.