Så hva står igjen før vi kan starte?

Publisert: 06. april 2014 av Anders Bergane

Det nærmer seg styggfort sesongstart nå. Vi satser på at vi får luftet oss litt i påsken. Men før den tid så står det igjen ganske mye jobb. Fem ivrige medlemmer stilte på gårsdagens dugnad på flyplassen, der DG'en var hovedfokus.

Vannet ble koblet på og DG'en vasket og polert. Egil jobbet med årlig kontroll. Det gjenstår likevel noe igjen på denne. I tillegg har vi en stor jobb med våre andre seilfly. LS og Phoebus skal veies. Det samme med våre "innleie"-fly, K8 og T31. Dette er en stor jobb som vil kreve 5-6 mann over ca. to dager. Vi kommer tilbake med datoer så fort vi vet mer. La oss satse på noen dager i påsken. Kanskje allerede neste helg.

Jo fortere vi blir ferdig med dugnad, desto fortere kan vi fly. Og da trengs folk.