Onsdag 22. august

Publisert: 22. aug. 2012 av Egil Roland

Selv om værmelderne melder som de gjør om dagen, kan det fint la seg gjøre å få noen fine kveldsturer!

Og det viste seg å holde stikk denne onsdagen. Vi satset på oppholdsvær, og det ble det nesten... En byge utsatte første tur, men så ble det fint.
Vebjørn fløy først en DK-tur, for så å få to soloturer. Vel gjennomført, trygt og godt som vi vil ha det.
Nanett fikk også tre turer, og avsluttet dagen med en helt perfekt merkelanding. Ikke lenge før den damen er soloklar.
Slepekusk for kvelden var Tor Erik, og han trakterte KCH (låneslepern...) etter alle kunstens regler. 3 minutter til 500 meter er jo for så vidt helt greit, når det er en DG 500 som henger bak.
Terje fløy over plassen med Widerø, og så at her var aktivitet, og kom strake veien til flyplassen. Sulten var han også... Så kvelden ble avrundet på "kina'n", som seg hør og bør.
En flott onsdag kveld! Måtte det bli mange fler slike utover sensommeren.

Onsdag 22. august