Se vår flotte hangar!

Publisert: 06. des. 2011 av Anders Bergane

I helgen ble siste del av hangarprosjektet gjort ferdig på Lunde flyplass og Nome Flyklubb er nå den lykkelige eier av en strøken hangar som vil stå i mange mange tiår. Nok en gang var det mange medlemmer som bidro til at det hele gikk relativt smertefritt.

Eneste som nå gjenstår er å sette på en duk- "rems" ytterst på hangar mellom toppduk og frontduk. Der mangler det en del som er på vei fra Polen. Dette vil bli satt på så fort det lar seg gjøre. Porten kan nå også lukkes. Mer info om dette kommer etterhvert. Vi har per idag ingen dør bak. Dette vil vi prøve å endre på slik at man kan gå inn fra baksiden for så å "sveive" opp frontduk/porten.

I tillegg trengs det endel sand rundt hele hangaren som vil ligge oppå duken slik at det blir helt tett.

Nome Flyklubb har dermed klart å forvandle den gamle skraphaugen av en hangar til en meget flott hangar på bare to og en halv måned. Dette takket være ekstrem dugnadsinnsats fra medlemmene!

Nome Flyklubb takker igjen for all hjelp vi har fått fra medlemmene!
Nå gleder vi oss til julebordet på lørdag!

Hangardugnad 5