Stor aktivitet tross variabelt vær

Publisert: 11. aug. 2010 av Anders Bergane

Været var ikke helt med oss tirsdag kveld. Likevel ble det åtte slep og mange fornøyde ansikter. I tillegg til noen passturer så ser det også ut til at klubben har fått enda en ny seilflyelev.

Egil Roland fra Skien har i mange år fløyet IGG- seilfly (skala-modellfly) og har tidligere fløyet småfly på Geiteryggen. Nå ser det ut til at han satser på seilflyutdannelsen i Lunde. Vi ønsker han velkommen!

Det ble også flere passturer denne kvelden. Det ser også ut til at elevene, Thomas og Joel har funnet flyformen med stadige nye fremskritt. Blir det solo i høst?

Følg med på vår kalender for påmelding til de neste seilflydagene på Lunde flyplass. Husk at det fortsatt er mange helger igjen før vi pakker sammen flyene!

Tirsdagsflyging august 2010