Årsmøtet ga full inspirasjon til ny sesong

DG'en vil bli luftet mye i år.
Publisert: 27. april 2010 av Anders Bergane

Årsmøtet sist lørdag ga håp om at årets seilflysesong kan bli svært så bra. Med nytt styre og mange ny krefter så lover det godt for årets sesong. Jobben med å planlegge årets sesong er allerede kommet langt og det jobbes iherdig med å sette opp slepeflyger og instruktør -lister. Det lukter faktisk sesongstart allerede 8. mai.

Det nye styret ble som følger:

Leder - Ole Vidar Homleid
Nestleder - Anders Bergane
Kasserer - Nils Bendik Fosse
Sekretær - Geir Skjellaug
Styremedlem - Frode Sveinungsen
Styremedlem - Magnus Nilsen
Varamedlem - Simen Settendal
Varamedlem - Stein Strand
Kontakt info er oppdatert på "Kontakt oss" på siden vår.

Det er allerede satt opp styremøte lørdag 1. mai.

Det positive er at vi allerede har klart å få flere ressurspersoner interessert i å øke aktiviteten på Lunde i år. Både Jeløy, Tønsberg og Seilflyhistorisk Forening melder at de svært gjerne vil operere fra Lunde i år. Noe som vil gjøre det langt enklere å skaffe slepepiloter.

Vi prøver å få til seilflystart allerede lørdag 8. mai. Vi håper på at papirene til DG'en vår er tilbake fra tilsynet da. LS'en må vi vente til vi har fått utbedret feilene fra inspeksjonen sist torsdag. Vi jobber med instruktør og slepeflyger og kommer tilbake med mer info når vi vet mer om denne dagen.

Lørdag 15. og 16. mai håper vi på at Steinar Øksenholt stiller som
instruktør. Vi kommer tilbake med mer info om dette når eventuelt slepeflyger er i boks. På instruktørfronten ellers ser det meget bra ut med flere instruktører i boks.

Vi minner om at nye elever nå er hjertelig velkommen for kurs. Les mer om dette på siden vår!

Følg med på den spennende fortsettelsen i klubben våren 2010.