Avsluttningshelg i Lunde

Du kan delta med enten DG eller Maule i landingskonkurransen.
Publisert: 15. okt. 2015 av Anders Bergane

Helgen 24-25. oktober avslutter vi seilflysesongen i Lunde. Dette betyr flyging med avsluttende nedpakking av fly og utstyr. Vi har allerede pakket det meste, så det vil bli god tid til flyging. I utgangspunktet ønsker vi å fly begge dager. Skulle vi ikke bli nok folk begge dager, samler vi aktiviteten til en av dagene. Sett dere derfor opp på vår kalender slik at vi kan koordinere det hele.

En av dagene vil vi arrangere landingskonkurranse. Både seilfly (DG) og motorfly (Maulen) kan delta. Vi premierer følgende i konkurransen:

1. premie Gratis brukeravgift 2016
2. premie Valgfritt slepelapper til 1200m eller 30 minutter gratis flytid med Maule

• Sammenlagt best av tre landinger.
  • Poenggiving merkelanding: Antall meter fra merket gir tilsvarende poengsum. Landinger før merket, eller landinger etter 50 meter forbi merket gir automatisk 100 poeng. Færrest poeng vinner!
  • Påmelding ved oppmøte.
  • Deltageravgift: kun betaling for selve flyleien
  • Både elever og sertifikatpiloter kan delta.
  • Minimum tre deltagere for at premier blir delt ut.

Vi håper på godt oppmøte!