Vårdugnad og sesongstart

Publisert: 20. april 2009 av Terje Aasane

Det må en liten dugnad til før sesongstart og vi satser på å få til en dugnad førstkommende helg 25 og 26 april fra kl 10:00 med klargjøring av flyplass og montering av fly. Dersom været fortsatt er bra frammover nærmeste dagene så er det ikke umulig at vi kan ta de første startene allerede denne helga.

Vi håper at flest mulig har mulighet for å komme denne helga og vi avslutter dagen med et uformelt klubbmøte.

Vi anbefaler alle å melde seg på dugnad og flyging via våre hjemmesider slik at vi kan få en oversikt over hvem som kommer.

Påmeldingsoversikten finner du i infoboksene nedover på høyre siden av hjemmesiden. Du må logge inn for å melde deg på. Har du ikke passord til Nome Flyklubbs medlemssider? Ta kontakt med webmaster på e-post.