Bilder og video fra Wings and Wheels 2012

Publisert: 08. juli 2012 av Anders Bergane

Her følger en liten bildeserie som den eminente fotografen Sten Arne Brunsby tok under lørdagen på Wings and Wheels i Lunde. Nyt bildene. Se også vedlagt video fra Youtube.

Wings and Wheels, Lunde i Telemark  er over for i år.

På grunn av regn og lavt skydekke var det mange besøkende med fly som dessverre ikke fikk oppleve årets Wings and Wheels. Det skulle vise seg at store deler av østlandet inkludert Geiteryggen og Torp fikk dårlig vær gjennom hele helgen, mens Lunde i Telemark i perioder fikk se solen.

Været lettet utover formiddagen før flyshowet lørdag, slik at arrangementet ble avholdt som planlagt. I tillegg gjennomførte Jacob Holländer et unikt og fantastisk fyrverkerishow fra luften på kvelden. Noe som må sies å være et av de mest minnerike flyøyeblikkene i Lunde flyplass sin over 40 år historie.

Video fra flyet under PYRO-showet

Wings and Wheels 2012