Vellykket Julebord

Publisert: 12. des. 2011 av Frode Sveinungsen

I helgen hadde vi årets julebord i klubben, og 8 mette mannfolk kunne til slutt konstatere at det hele var en hygeglig seanse.

God mat og nydelig drikke, en dose dessert, og litt lørdagsgodt. Det var rammen for julebordet i år og det hele ble toppet med levende lys både inne og ute.
Utrolig koslig var det å møtes igjen, bare for å slappe av, og for å mimre, for å unne oss litt ekstra i en sesong som har vært litt under middels mtp aktivitet og langt over middels hva gjelder dugnadsinnsats.
Det var kort oppsummert hva Ole Vidar presenterte under julebordet.
Til tross for en laber flysesong, noe som ikke kan fortsette i samme spor, var det en god del" bobler å sentrere", som vil gi oss frukter allerede fra 2012.  Som Egil kunne konstatere: Fra 2012 er det bare å klippe gresset og vedlikeholde flya, så er det bare å fly og grille resten av tida..  Og det har han som vanlig rett i.
At hangaren nå fremstår som ny, og at klubbhuset er nymalt, har virkelig gjort til at vi er ferdig med de største dugnadsoppgavene. La oss fly fremover!

Nevnte Egil håper vi fullfører sin instruktørutdaning i 2012. Før den tid vil han være delaktig i å undervise på teorikurs som vi bli kjørt fra januar/februar.
Anders har blitt en habil slepeflyger, og vi har flere slepekusker som lusker i bakgrunn for 2012.

Nome Flyklubb skal dessuten arrangere Norges Cup sammen med Tønsberg, uka etter W&W. Dette ser vi frem til, og da bør Nome Flyklubb være representert med ALLE fly! Du er herved utfordret!

Og apropos W&W, der er det allerede nå store planer, og vi håper på enda flottere vær, og enda flere folk! Nå er det treffet virkelig inne i en god periode! Stor takk til de som bidrar der, både før og under treffet.

Julebordet var vellykket, alle fikk kost seg, og senere snakka fra seg, om fortida og om fremtida.
Per idag har vi 0, NULL, elever på lista. Vi har behov for å skaffe nye medlemmer, og vi har LYST til å skaffe nye medlemmer. Det er også ønskelig å få tilbake gode gamle flyvenner, som av ulike årsaker har "demontert" flygingen sin.   Vit at vi skal hjelpe deg med å montere den igjen, dersom du har lyst til det:)

Og husk, det er bare 10 dager igjen til sola snur!!!
2012, HERE WE COME!!

En riktig God Jul ALLE SAMMEN!