Nome Flyklubb SE KART BESKRIVELSE HER! Programmet tar 6 timer inkl en lunsjpause og to kaffepauser. S/NLF sender ut 1-2 foredragsholdere som gjennomfører det hele." />

Fly Trygt seminar lørdag 19. februar i Skien

Publisert: 14. feb. 2011 av Anders Bergane

Fly Trygt 2 gjennomføres lørdag den 19. februar 2011, kl 10-16. Seminar avholdes hos Multiconsult i Skien. SE KART BESKRIVELSE HER! Programmet tar 6 timer inkl en lunsjpause og to kaffepauser. S/NLF sender ut 1-2 foredragsholdere som gjennomfører det hele.

S/NLFs styre har sagt at programmet er obligatorisk for alle klubber og skal være gjennomført før sesongstart 2011.

Programmet er like aktuelt for alle av klubbens medlemmer ; motorflygere / slepflygere som det er for instruktører, elever, den vanlige seilflyger, konkurransepiloter, tekniske interesserte, styremedlemmer og øvrige ressurspersoner.

Vi minner om at det er SVÆRT VIKTIG at alle prøver så godt det lar seg gjøre å møte denne dagen. Dette foredraget må sees på som tilnærmet obligatorisk for de som er aktiv innen seilfly innen Nome Flyklubb.