Full fart på sommerleiren i Lunde

DG 500 inn for landing.
Publisert: 09. juli 2010 av Anders Bergane

Sommerleiren har nå snart vart en uke, men det er fortsatt en uke igjen. I helgen er det meldt strålende vær og vi flyr fredag kveld, lørdag og søndag. Dobbelsjekk vår kalender for nærmere informasjon.

I den siste uken har det vært fløyet flere dager og det ble et lite høydepunkt på tirsdag da Anders Bergane, Ketil Berntzen, Frode Sveinungsen og Kjell Michelsen fløy fire turer og endte på 13:50 totaltimer. Mye takket være Kjell Michelsen, selvfølgelig. Han fløy hele 8:05 (!)

Været de siste par dagene har ikke vært allverden, men idag, fredag så er det strålende sol på Lunde og vi garanterer at helgen blir fantastisk for alle som vil ta seg en tur til flyplassen. Enten du er flyger, seilflyger, elev eller bare vil ha deg en prøvetur i seilfly.

Lørdag kveld arrangeres årets sommerfest. Da blir det selvsagt grilling, god drikke og mye mimring og nostalgi i klubbhuset! Blir vi endel folk så prøver vi oss på en liten landingskonkurranse utpå ettermiddagen lørdag.

Velkommen til Lunde i helgen og resten av sommerleiren som varer ut neste uke.