Flyging i helgen avlyst

Publisert: 30. juli 2009 av Anders Bergane

Den mest regntunge juli på 150 år har snart passert oss og banen på Lunde er så våt at til og med traktoren ikke får slått grasset. Det betyr at flyging førstkommende helg blir avlyst.

Været har i sommer ødelagt mye for oss og vi får derfor håpe på bedre vær i august og september slik at sesongen får en fin avslutning.

Helgen 8. og 9. august går desverre bort til flystevner på Geiteryggen og Jarlsberg, men vi håper på at helgen 15. og 16. august blir bra og at flyging da kan gjennomføres. Da er forhåpentligvis Frode Sveinungsen også klar som instruktør.

Helgen 22. og 23. august er det også flystevne på Rygge som gjør at sentrale personer i klubben er bortreist. Men flyging kan selvfølgelig arrangeres også da, dog uten instruktører.

Et annet tema er også Handelstevnet i Skien sist i august og først i september. Her snakkes det om en stand for Nome Flyklubb. Dette er ikke avgjort enda, men vi lufter det for medlemmene slik at de kanskje kan tenke over om dette er noe for oss.