Sommerleir håper på bedre vær

Regn og ustabilt vær den første uka.
Publisert: 06. juli 2009 av Anders Bergane

Første tre dagene har regnet vekk på Lunde og det har følgelig ikke vært noen aktivitet på Lunde. Det er også meldt regn videre de neste dagene. Vi håper imidlertid at været snur til helgen og at lørdag 11. juli kan bli første sommerleirdag i år.

Da er det også store muligheter for at både Tønsberg Seilflyklubb og Sandefjord Seilflyklubb kommer med sine fly for å fly. Holder været seg bra så blir det etter planen flyging fra lørdag 11. juli til søndag 19. juli.

Tirsdag 14. juli får vi også et besøk av NRK som kan bety etterlengtet PR for klubben vår.

Vi ber derfor til høyere makter om bra vær igjen til helgen og gir nærmere beskjed når det nærmer seg.

Til alle potensielle nye seilflygere, sommerleiren er et perfekt sted å starte for en seilflyger utdannelse.